Upravljanje zalihama: Izazov

Velik broj trgovaca danas koristi automatizirane sustave naručivanja za opskrbu svojih trgovina. Međutim, ovaj proces često nije optimalan zbog različitih razloga, što dovodi do netočnih ili nepotpunih podataka o stanju zaliha. Posljedično, mnogi se trgovci bore s nedostatkom ili prekomjernom zalihom određenih proizvoda, što rezultira potencijalnim gubitkom prodaje ili rizikom od neprodanih zaliha (vezani kapital).

Rješenje

Za održavanje precizne razine zaliha mogu se koristiti brojne strategije, a sustav digitalnih etiketa Pricer nudi vrijednu podršku. Incijalni pristup podrazumijeva pojednostavljenje identifikacije upitnih zaliha isticanjem proizvoda s niskim ili negativnim zalihama. Primjerice, navedeno se može konfigurirati na način da se, prije otvaranja trgovine, osvjetljavaju digitalne etikete (ESL) povezane s proizvodima koji pokazuju nisku razinu zalihe. Etikete mijenjaju prikaz u “modus za zaposlenika”, odnosno prikazuju informacije poput stanja zaliha, kolika količina je u dolasku, termin dostave, itd.

Također, moguće je provesti ciljanu provjeru specifičnih proizvoda tijekom dana gdje se zaposlenika putem “Flash” opcije I mapiranog prikaza trgovine vodi do skupine proizvoda za inspekciju. Vrijednost obje opcije jest vremenska ušteda I preciznije informacije.

Dodatna učinkovita metoda jest sistem popunjavanja polica robom putem “Flash” opcije, odnosno uparivanje proizvoda kojeg zaposlenik drži u ruci sa proizvodom na polici. Ovom metodom značajno smanjujemo pogreške prilikom nadopune robe, odnosno izbjegavamo uobičajenu pogrešku kao što je stavljanje proizvoda ispred vizualno sličnog, ali ne identičnog artikla – prikriva se cijeli red, što dovodi do naknadnih pogrešaka…

Uzmimo za primjer sljedeće:

  • novi zaposlenik je strani državljanin bez dobrog znanja jezika
  • u prvom radnom tjednu dobio je zadatak nadopuniti police s tjesteninama
  • zaposlenik nije upoznat s ponudom, a vrste tjestenine sve izgledaju jednako

Očitavanjem proizvoda upalit će se bljeskalica na digitalnoj etiketi koja odgovara barkodu te zaposlenik sa sigurnošću može nadopuniti robu, i u vrlo kratkom roku može biti efikasan kao i “iskusniji” zaposlenik.

Za više informacija javite nam se na sales@pointer.hr 

Upravljanje zalihama: Izazov

Velik broj trgovaca danas koristi automatizirane sustave naručivanja za opskrbu svojih trgovina. Međutim, ovaj proces često nije optimalan zbog različitih razloga, što često dovodi do netočnih ili nepotpunih podataka o stanju zaliha. Posljedično, mnogi se trgovci bore s nedostatkom ili prekomjernom zalihom određenih proizvoda, što rezultira potencijalnim gubitkom prodaje ili rizikom od neprodanih zaliha (vezani kapital).

Rješenje

Za održavanje precizne razine zaliha mogu se koristiti brojne strategije, a sustav digitalnih etiketa Pricer nudi vrijednu podršku. Incijalni pristup podrazumijeva pojednostavljenje identifikacije upitnih zaliha isticanjem proizvoda s niskim ili negativnim zalihama. Primjerice, navedeno se može konfigurirati na način da se, prije otvaranja trgovine, osvjetljavaju digitalne etikete (ESL) povezane s proizvodima koji pokazuju nisku razinu zalihe. Etikete mijenjaju prikaz u “modus za zaposlenika”, odnosno prikazuju informacije poput stanja zaliha, kolika količina je u dolasku, termin dostave, itd.

Također, moguće je provesti ciljanu provjeru specifičnih proizvoda tijekom dana gdje se zaposlenika putem “Flash” opcije I mapiranog prikaza trgovine vodi do skupine proizvoda za inspekciju. Vrijednost obje opcije jest vremenska ušteda I preciznije informacije.

Dodatna učinkovita metoda jest sistem popunjavanja polica robom putem “Flash” opcije, odnosno uparivanje proizvoda kojeg zaposlenik drži u ruci sa proizvodom na polici. Ovom metodom značajno smanjujemo pogreške prilikom nadopune robe, odnosno izbjegavamo uobičajenu pogrešku kao što je stavljanje proizvoda ispred vizualno sličnog, ali ne identičnog artikla – prikriva se cijeli red, što dovodi do naknadnih pogrešaka…

Uzmimo za primjer sljedeće:

  • novi zaposlenik je strani državljanin bez dobrog znanja jezika
  • u prvom radnom tjednu dobio je zadatak nadopuniti police s tjesteninama
  • zaposlenik nije upoznat s ponudom, a vrste tjestenine sve izgledaju jednako

Očitavanjem proizvoda upalit će se bljeskalica na digitalnoj etiketi koja odgovara barkodu te zaposlenik sa sigurnošću može nadopuniti robu, i u vrlo kratkom roku može biti efikasan kao i “iskusniji” zaposlenik.

Za više informacija javite nam se na sales@pointer.hr 

Kontaktirajte nas!